1-ელი ივლისიდან “რუსთავის წყლის” სერვისცენტრი მომხმარებლების მიღებას განაახლებს,- ამის შესახებ ინფორმაციას კომპანია ავრცელებს.
- კომპანია რუსთავის წყალი, საქართველოს მთავრობის რეკომენდაციების დაცვითა და გათვალისწინებით, 1-ელი ივლისიდან სერვის ცენტრში მომხმარებლების ადგილზე მიღებას განაახლებს
- კომუნალური მომსახურების მიღება შესაძლებელი იქნება რუსთავის წყლის სერვის ცენტრში
- ნებისმიერი განცხადებისა და დოკუმენტაციის გაგზავნა ასევე გრძელდება დისტანციურად:
ელექტრონულ ფოსტაზე – online@rwc.ge; სერვის ცენტრისა და დისტანციური მომსახურების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის – 22 00 11 და ფეისბუქ ჩათის მეშვეობით